August 28, 2013

Genul meu :)

Acest post ii este dedicat Nataliei si tuturor prietenelor care, de fiecare data cand spun despre o persoana de sex masculin ca imi place raspund invariabil: "Da, e genul tau"/ "Dar nu e genul tau". Mereu aceleasi cuvinte: genul meu :D.
Ce am observat in timp ce faceam aceasta "selectie": cam toti au poze cu tigari, haha, as fi putut sa pun numai poze cu tigari in mana/gura. De fapt, cred ca in general oamenii mi se par interesanti atunci cand ii vad cu totul, mi se pare ca gesturile de fapt ne fac placuti sau neplacuti si mai putin trasaturile fizice.  N-o sa scriu prea mult pentru ca pregatesc o postare ceva mai lunga, asa ca asta o sa fie mai mult cu imagini si ici colo muzica.

Ok, incep cu "clasicii in viata", aia care-mi placeau si la 18 ani si care-mi plac si acum, desi sunt constienta ca au tot felul de operatii estetice.

Brad Pitt, oricat de boring ar parea pentru unele, Brad Pitt e Brad Pitt, chiar si cand incearca sa se urateasca arata bine (cu o mica mare exceptie, Burn After Reading). Si in plus, cu parul scurt seamana cu Filip :)



























Johnny Depp

























Antonio Banderas, mi-a placut mult poza asta, mi se pare foarte expresiva, ceea ce e destul de greu de realizat atunci cand nu se vad ochii (fotograf: STEPHANIE PFRIENDER STYLANDER)























Gata cu clasicii astia :D
Chris Cornell si vocea lui :)
















Francois Arnaud....haha, am vazut un film canadian cu el si ma distreaza la culme accentul ala. Dupa vreo4-5 filme, am inceput sa ma obisnuiesc, dar e o franceza dubioasa, cu ceva accent britanic. Parca, intr-un fel o inteleg mai bine decat pe cea clasica.



























Adrien Brody, un ciudatel simpatic



















Burat Ozçivit, un turc expresiv :)
























Ethan Hawke, care desi a imbatranit, este printre putinii oameni pe care i-am vazut care au privire de copil. Culmea, nu stiu daca am vazut la o femeie vreodata chestia asta, la cativa barbati da.




























si bonus, ca nu puteam altfel:


Ewan McGregor, cu fata lui de britanic tupeist, copil-adult, genul de actor care-si alege bine rolurile















Inca un turc, Kıvanç Tatlıtuğ :)


















Gael Garcia Bernal :)



























si asa, ca sa vedeti ca nu poti sa le ai pe toate, si un videoclip cu el cantand (un fel de Oana Zavoranu in varianta masculina :D)


Jason Momoa cel sprancenat.















Hugh Grant. Nu-mi placea deloc de el tanar, asa, mai intre doua varste mi se pare mult mai ok si comediile cu el sunt printre cele mai tari pe care le-am vazut. In plus, omul nu prea se streseaza sa-si ascunda ridurile.





















Daca vreti sa-l ascultati cantand uitati-va la Music and Lyrics, o comedie simpluta asa, dar mai bine sa danseze :)


Javier Bardem cu fata lui de peste.

























si normal, canta si el :D, nu zic cum, uitati-va


Romain Duris, care mi se pare un actor super talentat si carismatic, cred ca am vazut aproape toate filmele lui.

















si pentru ca imi place atat de mult...un videoclip cu el dansand Diry dancing alaturi de Vanessa Paradis


si cantand:


Jim Sturgess, pe care l-am vazut in trei filme care mi-au placut mult: Across the Universe, Cloud Atlas si Upside Down.Ooo, si sa nu uit the The Best Offer...:)

























Daca vreti sa-l ascultati cantand trebuie sa vedeti Across the Universe, un musical pe melodii de Beatles



Ville Valo, dar atunci cand nu are fata buhaita de la alcool si altele :D



























Love You Like I do, melodia care imi place cel mai mult de la HIM


Robert Downey jr :)


























si pe muzica de Elton John :D


Matthew Bellamy de la Muse, una dintre cele mai frumoase voci si o fatza ciudatica si interesanta, foarte expresiva



















Mads Mikkelsen, mi se pare ca are niste trasaturi foarte versatile pentru roluri, poate juca fara probleme roluri de victima sau criminal, haha, ca doar l-am vazut in ambele, la fel de convingator.























Jude Law,  nu stiu cum ar putea sa nu-ti placa in Alfie (si nu numai).
















OK, si acum genul mai moshulici asa, dar sarmanti

Alan Rickman. Tipul asta chiar imi place, cred ca prima data l-am vazut in Sense and Sensibility, nu mai tin minte. Oricum, mi se pare foarte expresiv.




















bonus :)


Jeremy Irons, o prezenta cu totul aparte, mi se pare genul de om care lumineaza, nu stiu cum sa ma fac mai clara dar are ceva, o naturalete, o eleganta si un calm asa care trec de ecran.



Sean Bean



















Ca si concluzie vad ca mai toata lumea fumeaza si canta, si cam toti sunt britanici. Haha, mi-ar fi luat mult mai putin sa scriu un articol decat sa caut atatea poze si melodii :)

No comments:

Post a Comment