November 14, 2011

Egretta - Grimus, un album superb

De curand am primit cadou acest album, l-am ascultat o data si inca o data si nu ma mai satur de el. Imi placea Grimus, dar nu pot spune ca ascultam toate melodiile. Oricum, nu sunt genul care sa invete toate versurile, sa iubeasca un album cap-coada doar pentru ca ii place formatia respective, cel mai des se intampla sa gasesc cateva melodii care sa imi placa pe un album.
“Egretta” este o exceptie, este superb, e de ascultat de la prima pana la ultima melodie, tare. Preferata mea ramane “In Your Eyes”, am auzit-o intamplator la Guerrilla si asa am aflat de album. Grimus este printre putinele trupe romanesti care suna bine in engleza, mult mai bine decat Byron, Urma si Luna Amara, as zice. Apreciez ca vin cu un album care are ceva de spus, spre deosebire de multi care scot pe banda rulanta , ca sa nu-i uite publicul, dar nu fac decat un copy-paste al melodiilor mai vechi, sau au cel mult juma’ de album, restul sunt de umplutura.
Poate ca incep sa aberez dar mi se pare un album in imagini, daca il ascult cap-coada am impresia ca ma uit la un film, un film asa mai nordic, cu multe intrebari si dileme.
Oricum, muzica e de ascultat, nu de comentat.
Uneori trebuie s-o asculti de mai multe ori pana incepe sa-ti placa  (nu a fost cazul aici:)


No comments:

Post a Comment