September 01, 2011

Brittle Heart - Brett Anderson

In drumul spre servici, care dureaza cam 1 ora, sunt nedezlipita de mp3-ul meu la care pana acum cateva luni ascultam doar muzica din playlist, acum insa pana la metrou ii ascult pe Dobro si Craio (uitasem cum e sa asculti Guerrilla si radio in general) si e minunat sa mergi pe strada sau sa stai in 41 si sa razi chipurile fara sens pentru ca nimeni nu stie ce asculti.
Nu inteleg de ce intr-o epoca in care in fiecare zi se inventeaza cate ceva nu s-a gasit nici un geniu care sa faca in asa fel incat sa se prinda radio si in metrou.
Azi am ascultat pentru prima data (la Guerrilla, of course) Brittle Heart - Brett Anderson (solistul de la Suede). Credeam ca o sa fie o lalaiala (hehe, oricum toata lumea face misto de mine ca-mi plac britanicii lalaiti, which is not true) si il ascultasem in deschidere la Muse, unde mi s-a parut ca nu suna cine stie ce, desi imi placuse Suede. Surpriza, e inca o meodie pe care o pun pe repeat. :) Nu e geniala dar e genul care te face sa te simti bine, senina, asa, de primavara...

and I'll come to you like a ship to the shore
like a paper plane that falls to the floor
and ill take them all on and crawl to your door
and crawl to your door


No comments:

Post a Comment