October 01, 2008

Tati, ce frumos e metrou'

Acum vreo doua zile, o fetita cobora fericita scarile la statia Crangasi, admirand metroul.

Am zambit cand am auzit reactia ei, copiii se bucura si la vederea unui metrou...am invidiat-o si m-am gandit ce inseamna pentru mine metroul: un loc unde imi petrec cam mult timp, unde fac sauna, supravietuiesc ascultand muzica, daca nu nimeresc ultima usa de la al doilea vagon la Dristor 2 stau 10 min pana urc scarile de la Victoriei...Si nu vreti sa stiti cum dau din coate doamnele acelea gatite de servici ca de nunta.
Metroul are si partile lui bune. In primul rand faci miscare. Urci-cobori de cateva ori, cel mai mult imi place dimineata sa bag viteza pe scara rulanta dintre Dristor 1si Dristor 2, daca e libera. Ma trezeste. :)
Si trebuie sa recunosc in metrou vezi figuri mai interesante decat in ratb, plus ca mai sunt si geamurile alea mari prin care poti sa-i vezi pe ceilalti, sa-ti imaginezi poze. Mai sunt reclamele (cele mai multe Orange si Vodafone) Cel mai bine e seara, pe la 22. Sigur gasesti loc, ai timp sa analizezi lumea din jur, asisti la tot felul de scene, e plin de viata metroul asta.
Tocmai s-a votat marirea salariilor cadrelor didactice cu 50%, doar nu credeti ca oamenii ar fi preferat un metrou in Drumul Taberei...in fond cate voturi poti scoate dintr-un cartier?

No comments:

Post a Comment