Campanie Nokia
Ideea porneste de la curiozitatea pe care o avem cu totii in fata unor lucruri personale, care poarta amprenta celor care le poseda.Intr-un fel, telefonul este un jurnal, un jurnal modern care consemneaza apelurile pe care le-am avut, mesajele pe care le-am primit si cele care ne-au placut si pe care am ales sa le pastram, pozele mai mult sau mai putin reusite care ne aduc aminte de momente sau persoane dragi, melodiile pe care le ascultam si pe care le asociem cu diverse persoane din agenda, jocurile care ne umplu timpul atunci cand ne plicitsim. Recunoaste, telefonul mobil inseamna mai mult dfecat un simplu "Alo"!
Pe vremuri aveam o mica obsesie pentru telefoanele mobile. Frumosul si vechiul meu Sony Ericsson T610 si-a facut datoria si eu l-am rasplatit cu multe cazaturi. Sincer, ma mir ca mai functioneaza. La un moment dat o sa-i spun la revedere, iar locul lui va fi luat tot de un Sony Ericsson, una dintre marcile carora le raman fidela. Apropo de branduri care ne plac si de loialitatea fata de marca, pe care le-am discutat la curs de curand.
Nu sunt fan Nokia,n-am fost niciodata, din contra, nu ma incanta ideea si n-am nici o explicatie pentru care refuz cu incapatanare aceasta marca. Totusi, vizitati site-ul campaniei Somebody Else's Phone, este foarte distractiv, foloseste exact ideea din spot, ce ai face daca ai gasi un telefon mobil, ai rezista tentatiei de a-l "frunzari'???
Mhh, greu de crezut, oricum Nokia va satisface curiozitatea, puteti cauta in 3 telefoane tot felul de lucruri diferite, n-am apucat sa cotrobai prea mult, dar e super tare ca poti asculta si muzica.
No comments:
Post a Comment