December 11, 2013

Duete

O postare muzicala, cu duete, care in mod normal nu-mi plac, insa in mod exceptional sunt cateva care sunt mai altfel….
Sa cante muzica ! J

The Rasmus ft. Anette Olzon - October & April

Nu am mai intalnit pana acum o voce masculina si una feminina care sa se completeze si sa se distinga atat de bine cand canta in acelasi timp.



Ville Valo and Natalia Avelon  - Summer Wine, melodie care apare in Das Wilde Leben.



Damien Rice feat Lisa Hannigan – 9 Crimes  suuperb



Thom Yorke and PJ Harvey – This mess we’re in

Suuperba!!!! Iubesc melodia asta.  Si Thom Yorke asta mi se pare ca are una dintre cele mai bune voci (ca sa nu zic cea mai buna) J



Nick Cave & Kylie Minogue – Where the Wild Roses Grow

Nu putea sa lipseasca.


Snow Partrol & Martha Wainwright – Set the Fire to the Third Bar

Haha, am bagat o versiune live pt ca ma amuza teribil cum se schimoniseste tipul de la Snow Patrol cand canta, mai ceva ca o cantareata de opera.  Melodia, ca toate de aici, imi place muuult.



The Corrs & Bono - When the Stars Go Blue

God, ce-mi mai placea Andrea Corr, haha, mi-am adus aminte ca atunci cand eram in liceu incercam sa ma machiez ca ea. Talentati si frumosi fratii astia .



Rihanna feat Mikky Ekko –Stay



Placebo and David Bowie – Without You I’m Nothing  tic-tac J



Nicole Kidman - Ewan Macgregor – Come What May

Si daca am zis ca nu-mi plac duetele si totusi am gasit atatea, musical-urile nu imi plac mai deloc, dar Moulin Rouge este printre putinele care fac exceptie (chiar l-am vazut de doua ori la cinema J ). Si pentru ca mi-a placut atat de mult viziunea lui Baz Luhrmann credeam ca o sa-mi placa si Great Gatsby, dar ca si cartea, m-a plictisit ingrozitor.



Byron si Paula Seling – Rad cand imi vine sa plang


Loredana & Dragos Chircu - Ochii din Vis

Bai, da, imi place melodia asta, imi plac vocile calde


Nelly Furtado feat Timbaland –Say It Right



Grimus featuring…- Priveste-ma

Habar n-am cu cine canta…oricum suna bine. Mi se pare cam ciudat totusi sa nu pui numele celui care canta langa tine.



Cred ca mai sunt si altele, dar nu imi vin in minte acum.
Enjoy the music !!! J


No comments:

Post a Comment