November 01, 2012

Rock me, baby! Triggerfinger


In cautarile mele pe youtube am dat peste o formatie belgiana super tare, Triggerfinger. Hehe, nu mi-a zis nimeni de ei, asa ca ma bucur sa fiu cea care le face cunostinta celor din jurul meu cu belgienii astia talentati. Initial am ascultat varianta lor de la I Follow Rivers, care mi se pare geniala. Pe urma am descoperit alte cover-uri, surprinzatoare si geniale J. Niste oameni care au inteles ca un cover e ca o poezie tradusa in alta limba, melodia trebuie reintrepretata, si ei o fac al naibii de bine.

Mi se pare amuzant cum unii se agita sa atinga cine stie ce acute bla bla si canta ca si cum ar aplica o reteta ce iti garanteaza succesul cand de fapt marii cantareti nu au neaparat tehnici perfecte ci simt muzica, si o canta natural, fara schimonoseli cum mai vad la unii cand iau nu stiu ce note mai grele. Daca tu nu simti nimic cand canti, ce ai putea transmite celor care te asculta? Note corecte?

Pe langa cover-uri, am descoperit si melodiile lor, nu putine. Am aflat ca s-au infiintat in 1998 si au scos vreo 5 albume, suna super tare in concerte si vocalul, Ruben, arata intr-un mare fel :D. Abia astept sa-mi rasune melodiile lor in mp3! Chiar, de ce n-o exista un post de muzica cu chestii mai normale (normale pentru mine :D), nu e stupid sa fie o groaza care dau fix aceleasi melodii? E ca si cum ar fi 10 fabrici de inghetata care fac numai inghetata de vanilie, si dupa fix aceeasi reteta.

Astea sunt preferatele mele pana acum (de obicei, dupa ce ascult de mai multe ori o melodie mi se pare altfel). Nu-i asa ca suna super tare?

Covers:

I Follow Rivers (Lykke Li cover)

Suuuper!!! Man Down (Rihanna cover) Coverul asta suna intr-un mare, mare fel.

Inca un cover Rihanna, la Only Girl In The World

Triggerfinger feat.Selah Sue – Mercy (cover Duffy)

Sweet Dreams (cover Eurithmics)

Melodia asta nu o stiam, am ascultat originalul, destul de diferit, Au Suivant (Jaques Brel cover)

Si gata cu reinterpretarile. Urmeaza melodiile lor:

My favourite, Is It

Is it my smell, is it my car?
Is it my electric guitar?

First Taste

All This Dancin' Around

Will it tame the demon inside us
Will it change a troubling soul
Will it break uncomfortable silences
Come on baby hit the floor

All Night Long

Never felt the softness of her tender kiss
I never felt her heart beat strong
All I know is she's in every dream I dream
All night long

Never heard her speak a single word of love
I never knew her favourite song
'Cause she only speaks to me in dreams I dream
All Night Long


Love Lost in Love

All My Floating

Today

Restul pe youtube, etc.
Enjoy!



No comments:

Post a Comment