May 22, 2012

Strudel si Cola

- Doua strudele cu mere.
- Imi dai si mie 1 leu? (un pustiulica de 8-9 ani)
- Nu am.
- Imi dai 1 leu? (zambind)
- Iti iau un strudel, daca vrei.
- Da, un strudel cu mere.
- Mai dati-mi un strudel cu mere.
- Imi iei si un suc? Mi-e sete.
- Bine, alege-ti. (Isi alege Coca-Cola :))
- Si o Cola.
(rest 50 bani) - Imi dai mie banii?
(zambind) - Ti-am luat si strudel, si Cola, gata.
(vanzatoarea aproba si ea zambind) -Hai ca ti-a luat destule.
In pasaj, cu ochii atintiti asupra  strudelului (jur ca se uita la el ca la o friptura): Mhhh, strudel...:)

Un baietel care la inceput mi s-a parut cam tupeist, m-a topit cu bucuria care se citea pe fata lui inainte sa savureze strudelul cu mere :)

1 comment:

  1. Andreea, ce as manca un strudel cu mere acum :)

    ReplyDelete